Wat houdt Solar Safe juist in?

Lees verder

24/7 monitoring

Monitoring van uw PV-installatie met een alarmmelding via het monitoringsplatform

Solar Assistance houdt uw installatie 24/7 in het oog om eventuele problemen met uw installatie proactief te kunnen melden. Indien het monitoringstoestel op dagbasis NIETS registreert en/of op dagbasis 20% minder opwekt dan de theoretisch verwachte opbrengst volgens instraling, ontvangt u hiervan een melding via uw monitoringsportaal alsook via mail/SMS. Dit mits plaatsing van een Solar monitoringstoestel, aan de prijs van €199.

Als klant met een Solar SAFE plan heeft u passieve monitoring. Dit wil zeggen dat u Solar Assistance zelf op de hoogte dient te brengen bij eventuele problemen aan uw installatie.

Allriskverzekering

Allriskverzekering tegen schade van buitenaf bij schade door storm, hagel, vandalisme, bliksem, brand.

Er is schade veroorzaakt door onheil van buitenaf zoals storm, hagel, vandalisme, blikseminslag, diefstal of brand? Wij stellen na melding van schade een diagnose op en openen uw dossier voor een schadedekking. In tegentelling tot traditionele verzekeringsmaatschappijen moeten wij niet wachten op goedkeuringen van externe schade-experts. Hierdoor kunnen we de schade sneller herstellen en het productieverlies beperkt houden.

Vrijstelling

De vrijstelling voor klanten met een Solar SAFE serviceplan is €249,00 per schadegeval.

Terug naar overzicht

Terug naar serviceplannen